Terug

Verzenden & afhalen

Nadat je je bestelling bij PlintOnline hebt geplaatst gaan we direct aan het werk om de door jou bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren. Door in te loggen op je account kun je de status van je bestelling bekijken. We hanteren de volgende statussen:

  • Verwerken: Je bestelling is ontvangen en wordt in ons magazijn voor je ingepakt
  • Betaling in behandeling:Soms kan het even duren voordat je betaling bij ons binnen is. Zodra we je betaling hebben ontvangen wordt de status gewijzigd.
  • Afgerond: Je bestelling is overgedragen aan de transporteur en zal in de meeste gevallen binnen 3 werkdagen worden bezorgd.
  • Geannuleerd:De bestelling is door PlintOnline of door de klant geannuleerd. Mocht je al betaald hebben dan wordt het bedrag binnen 2 werkdagen op je rekening terug gestort.
  • Ophalen in de winkel:Je kunt er ook voor kiezen om de door jou bestelde producten bij ons op te halen.

Verzendkosten

Voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van de bestelling zijn de kosten voor heel Nederland en België € 19,99. Uitgezonderd zijn de Waddeneilanden

Wat moet je doen als het pakket niet wordt bezorgd?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk en zonder problemen in huis hebt. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Heel vervelend, maar we zullen er in dat geval alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Heb je je pakket niet ontvangen terwijl dit redelijkerwijs al bezorgd had moeten zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 06-21368969 of stuur een e-mail naar [email protected]. We laten je dan zo snel mogelijk weten hoe we ervoor gaan zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt.

Je persoonlijke gegevens wijzigen

Natuurlijk is het bij plintonline.nl altijd mogelijk om je gegevens aan te passen. Wil je een bestelling op een ander adres laten bezorgen of wil je je gegevens permanent wijzigen dan kun je inloggen in je account. Hier pas je ook heel eenvoudig je overige gegevens aan zoals je e-mailadres. Lukt het niet om je gegevens aan te passen, stuur ons dan een e-mail of bel met de klantenservice. Wij zullen de aanpassing dan voor je verzorgen.

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »